środa, 10 grudnia 2014

Zakłócenia

295 dzień leczenia neuroboreliozy.

Od jakiegoś czasu B ewidentnie pragnie zawładnąć nad tym, co widzę i jak widzę. Psychicznie chwilowo odpuściła i fizycznie w większości też. Jednak przed moimi oczami tworzy własne obrazy, mam nadzieję, że to akt desperacji i jej ostatnie pomysły na przeszkodzenie mi w dobrych dniach. Zastanawiam się, czy może chce w ten sposób coś przekazać, dać znać, że ciągle walczy? Jeśli tak to bardzo mi przykro, ale niczego nie zyska w ten sposób. Aktualnie połykam 46 tabletek dziennie i jestem na etapie w którym ich ilość rośnie, a nie maleje, także zabawa trwa.

Fakt, plamy przed oczami i wrażliwość na światło bywają irytujące, ale nie zamierzam zrezygnować przez nie z wykonywania codziennych czynności. Czy kiedykolwiek śnieżenie w telewizorze spowodowało, że przestaliście oglądać swój ulubiony program, albo długo wyczekiwany mecz?

No właśnie.

3 komentarze:

  1. wow, ! brak mi słów po przeczytaniu wszystkiego. zadziwiające jak wiele opisu zgadza się z moimi dolegliwościami chociaż dopiero jestem w trakcie diagnozowania boreliozy..... nawet nie wiem co napisac! mam nadzieje że wyjdziesz z tego już niedługo ! sic ! to chyba tez objaw kolejne ze nie moge nic ulepić sensownego !

    OdpowiedzUsuń
  2. Może krótko o sobie. nazywam sie Grzesiek rocznik 86, jestem z wrocławia.
    ogólnie to wysżło przez przypadek ze chyba mam B robiłem testy reumatologiczne, bo bolą mnie stawy w jednym mam zwyrodnienie nie wiadomo czemu (nie było rzednego urazu). do tego bolą mięsnie jestem zmęczony permanetnie, mam ataki agresji :( potrafię się czepiac wszystkiego, wydzierac. mam tez lęki, ciężko z koncentracją w zasadzie w ogole nie moge sie skoncentorwać. to tak z objawów psychicznych po krótce :) z fizycznych to na stopie jakies plamy (stwierdzony jakiś liszaj płaski) ale to jeszcze przed wynikami dodatniami na B wiec teraz nei wiem czy to ten liszaj czy B.... oprócz tego bardzo wysoki cholesterol, złe próby wątrobowe, nadciśnienie i chyba tyle. masz może maila ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki w kierunku boreliozy potrafią płatać figle, nie można opierać się na mocno niedoskonałym teście ELISA, oby Twoja sytuacja szybko się wyjaśniła.
      Adres @ dodałam już do informacji o mnie, na górze strony, po prawej:)
      Życzę wytrwałości i pozdrawiam

      Usuń